Online advertising campagnes en web analytics

Doelgericht adverteren + efficiënt converteren = online renderen

In het kort

Aanpak

Om de slaagkans van online advertising campagnes zo groot mogelijk te maken, start CrissCrossing steeds met een korte analyse van de bestaande online presence. Zo zien we of er eerst nog bepaalde zaken moeten aangepast worden aan de site, welke klanten er nu reeds aanwezig zijn en of die aan het beoogde profiel voldoen.

Vervolgens ontwikkelen we campagnes die heel gericht onze doelgroep aanspreken in een specifieke stap van het aankoopproces. Hoe relevanter de campagnes voor de bezoeker, hoe groter de slaagkans dat er uiteindelijk een (trans)actie uit voortvloeit.

Hebt u reeds campagnes lopen, maar wil u deze optimaliseren? Of u wenst het volledig zelf te doen en hebt enkel nood aan wat coaching? Geen probleem, we helpen je graag verder.

 

Voorbeelden

Wij dragen discretie hoog in het vaandel. Daarom vermelden we hier enkel de type campagnes en de sectoren.

  • Google Advanced Search en Display campagnes voor:
    • B2B luchtvaartsector – target Midden-Oosten, Afrika en former CIS
    • B2C toerisme – target Onderwijsinstellingen in VS, Canada en West-Europa
    • B2C retail – target België en Nederland
    • B2C catering – target regio Gent tussen 9u-11u30
  • Remarketing
    • B2C FMCG – target Nederlandstalig België
    • B2B industriële toepassingen
  • Google Shopping
    • B2C electro – België en Nederland

Daarnaast helpen we nog verschillende klanten te verkopen via andere kanalen zoals Bol.com, dropshipping, enz.

 

 Type samenwerking:

– adhoc analyse
– opzetten campagnes
– optimalisatie campagnes en/of analyse (1 of 2 mandagen/maand)
– coaching (op afspraak)

Contacteer ons

Denkt u dat we u van dienst kunnen zijn? Of u wenst eens vrijblijvend samen te zitten? Aarzel niet en contacteer ons!

U kan ons hier vinden