Expertise en ervaring nodig voor een bepaald project of periode?

U wil een project ontwikkelen maar u heeft niet de nodige expertise in huis? Zoekt u door de tijdelijke onbeschikbaarheid van een medewerker dringend iemand die snel kan inspringen en de bestaande taken vlot kan overnemen? Mankeer je een specifieke marketing expertise in je organisatie? Zoek je iemand die je medewerkers kan inspireren of op gang kan zetten in een nieuwe richting?

Polyvalente marketeers M/V met kennis van zaken staan tot uw dienst

Afhankelijk van uw behoeften kijken we hoe u best uit de nood geholpen wordt. Wij zijn actief in 6 werkgebieden van de commerciële organisatie: analyse & onderzoek, media ontwikkeling, communicatie, interactie, conversie en marketing management.

E

Analyse

Meten is weten. En deze wetenschap is de basis van een goed plan dat doelgericht meerwaarde wil creëeren.

  • Audits en meetplannen
  • Analyse van digitale activiteiten (o.a. website-analyse, user experience,…)
  • Verkoopanalyse, business planning
  • Markt-en doelgroeponderzoek
E

Media ontwikkeling

Ontwikkel je eigen kanalen, zowel online als analoog

  • Website en e-Shop
  • Sociale media pagina’s
  • Video, animaties, infographics
  • Drukwerk
  • Point-of-sales (digitaal & analoog)
  • Beurzen en workshops
E

Communicatie

Vertel en toon de klant wie je bent, en ga niet uit van de veronderstelling dat die je kent.

  • Branding
  • Contentcreatie
  • Nieuwsartikels, blogs en vlogs
  • White papers
  • Visuele communicatie
E

Interactie

Hoe je omgaat met je klant – doorheen de volledige ‘customer journey’ – bepaalt wie je bent. Hier komen perceptie en de klantenervaring samen.

  • Sociale media
  • Klantentevredenheid
  • Klantentrouw
  • Customer service
  • Monitoren van sociale media
E

Conversie

Overtuig je klanten en zet aan tot actie. Converteer je commercieel potentieel naar financiële meerwaarde.

  • Online advertising (via Google, Facebook, LinkedIn)
  • Social selling
  • Verkoop via platformen (Amazon, Bol.com, …)
  • Integratie online-offline
  • Conversie optimalisatie
E

Marketing management

De verschillende componenten op elkaar afstemmen tot één gestroomlijnd geheel.

  • Product management
  • E-commerce
  • Data management
  • Branding
  • Planning en implementatie strategie

Door wijziging van mijn activiteiten binnen mijn onderneming was ik genoodzaakt de communicatie naar mijn klanten toe te verbeteren . Ik heb beroep gedaan op Crisscrossing voor zowel voorbereidend werk, uitbouw en opvolging. Ik ben uiterst tevreden met de manier waarop er in samenwerking gezocht wordt naar de beste oplossingen voor specifieke noden. Tot in de puntjes en met kennis van zaken biedt Crisscrossing gebruiksvriendelijke systemen die mij toelaat mijn zaak verder te laten evolueren.

Camille Marlier

Manager, Souperette

Project – Hoe gaan we te werk?

Eigenlijk zijn we flexibel in onze samenwerking. Wat voorop staat is dat de klus geklaard wordt en een duidelijke meerwaarde opbrengt. In concreto kunnen er  3 modellen onderscheiden worden:

Op projectbasis
Er wordt een planning en globale kostenraming van het project gemaakt (vb ontwikkeling van een eShop)

Als interim manager marketing of business development
Samenwerking op middellange of lange termijn (vb als interim marketing manager)

Als adviesgever/consultant
Op dagbasis

Vertel ons over uw project

12 + 10 =

CrissCrossing heeft de Adwords activiteiten van TattooForAWeek.com doorgelicht en geoptimaliseerd. Ook Analytics werd verder op punt gezet. Koen is een zeer goeie data-analyst die ons uitstekend geholpen heeft om stappen vooruit te zetten. Bedankt Koen!

Jan Buyle

Oprichter & Eigenaar, TattooForAWeek.com

Waarom CrissCrossing?

Met ons als marketing partner aan uw zij kan u zich volop concentreren op de kernactiviteiten van uw onderneming. Wij streven naar een symbiose die u sterkt in uw groei. Samen met u zorgen we er voor dat uw doelgroep weet welke (meer)waarde uw bedrijf voor hen betekent.

Tijd voor een gesprek?

Geen verkooppraatjes, maar een open gesprek. Vertel ons wat je beter wil doen. Wij zullen de verschillende mogelijkheden schetsen en een voorstel doen waar te starten. En indien we je echt niet kunnen helpen, dan zullen we je dat zeker ook vertellen.

Ga zorgvuldig om met persoonsgebonden gegevens

Als organisatie moet u vanaf 25 mei 2018 kunnen aantonen welke persoonsgegevens u verzamelt, hoe u deze data gebruikt en hoe u ze beveiligt (of u dit nu in uw datacenter of in de cloud buiten de EU beheert). Hier meer info over GDPR of contacteer ons.