+32(0)478 48 52 05 info@crisscrossing.be

Bedankt voor je berichtje !

We hebben je berichtje goed ontvangen en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wat gebeurt er als u met ons contact opneemt?

Alles begint bij een goed gesprek. Geen verkooppraatjes. Geen hard-selling.

N

Wij contacteren je

Eén van ons – meestal Koen – zal u contacteren om een gesprek of meeting vast te leggen op een moment dat het voor u best past. ‘s Morgensvroeg? ‘s Avonds laat? Geen probleem.
N

Wat we ook graag weten

Aangezien we spreken over een potentiële partnership moeten we weten hoeveel tijd jullie zelf kunnen vrij maken om dit te doen werken. Of indien u liever alles of bepaalde delen liever uitbesteedt, dit mits uw uitsluitende goedkeuring uiteraard.
En tenslotte ook wat jullie budget is. Zo kunnen we u ook direct vertellen wat mogelijk en niet mogelijk is
N

Ons voorstel

En op basis van jullie input kunnen wij dan een constructief voorstel naar samenwerking doen, op basis van jullie noden, aspiraties én budget. Wees gerust, er is geen hard-selling. U kan steeds weg gaan wanneer u u wil, en we zullen u niet meer lastig vallen. Eerlijk.
N

... voor een doelgericht gesprek

De bedoeling is om meer te leren over u en uw onderneming of organisatie. Jullie doelen, waar jullie nu staan, wat u graag zou doen maar dat voor één of andere reden niet kan, en wat u aanvoelt dat niet werkt.
N

Onze eerste meeting

Tijdens een eerste meeting geven we u vrijblijvend advies over waar wij denken u met uw marketing activiteiten zou moeten op focussen. We gaan over uw website en communicatie, geven ideeën, wat werkt,  wat kan werken, wat kan verbeteren, waar jullie aan zouden moeten werken, enz. Kortom een vrijblijvende feedback-sessie.

CrissCrossing bvba
Hooistraat 39, 9070 Heusden +32(0)478 48 52 05
info@crisscrossing.be
ON: BE0476.740.752

Waarom CrissCrossing?

Met ons als marketing partner aan uw zij kan u zich volop concentreren op de kernactiviteiten van uw onderneming. Wij streven naar een symbiose die u sterkt in uw groei. Samen met u zorgen we er voor dat uw doelgroep weet welke (meer)waarde uw bedrijf voor hen betekent.

Tijd voor een gesprek?

Geen verkooppraatjes, maar een open gesprek. Vertel ons wat je beter wil doen. Wij zullen de verschillende mogelijkheden schetsen en een voorstel doen waar te starten. En indien we je echt niet kunnen helpen, dan zullen we je dat zeker ook vertellen.

Data management & duurzaamheid

Ik was toch wel aangenaam verrast dat op het Forum 2019 van GS1 – een congres rond product data management en barcoderingen – er gepeild werd naar het duurzaam consumentengedrag van het publiek. De resultaten waren echter niet zo verrassend. Het toont wel aan dat er op alle fronten nagedacht wordt over hoe we verantwoordelijker kunnen omgaan met onze producten en grondstoffen. Meer nog, het debat met Anton Delbarre, Vincent De Hertogh, Martine Pauwels en Jan Merckx toonde aan dat product informatie via QR-codering een cruciaal element wordt in de levensloop van een product.